Underbara helg

2014-03-31 @ 10:16:09
Fredag - Var bara hemma med pappa på fredagen och packade eftersom jag skulle till Evelina på lördagen, haha ingen rolig fredag men mysigt att vara hemma med pappa.  
Lördag - Jag åkte vid lunch tid in till Gävle och träffade Johanna en sväng och sedan så åkte jag vidare till Evelina för en tjejkväll hos henne med Cilla, Nina och Sofie. När jag kom dit så bestämde vi oss för sanning eller konka och vi satt typ så en kvart och sedan tog vi cyklarna till Totra för en klassfest men jag och Evlina stack hem ganska fort igen, det var så himla kallt och vi ville kolla på film. När vi kom hem ifrån Totra så la vi oss i sängen och där med somnade vi ganska fort, haha. Senare på natten så kom Cilla och Sofie hem också. 
Söndag -
När vi vaknade på söndagen så låg vi inne i Evelinas rum och lyssnade på musik och skrattade, hade super mysigt. Vid 9 så kilade vi in och åt frukost och sedan så skulle Cilla och Sofie hem och när dom hade åkt så tog jag och Evlina cyklarna till havet och fotode massa bilder med varandra och efter några timmar så åkte vi hem till henne och vi bestämde oss sedan för att spela badminton och det gjorde vi i typ en halvtimme, senare på kvällen så tog vi ut Totti och gick på en långpromenad, väldigt mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0