Jag saknar min iphone

2014-03-12 @ 08:09:28
Godmorgon, ja jag saknar min mobil så himla mycket.. JAG VILL GRÅTAAA
Just nu sitter jag i skolan och lyssnar på musik. Jag har suttit i skolan i ca 30 minuter nu för att jag inte orkar sitta hemma och tråka. Idag är det bara ett prov som ska göras sen ska jag bara ta skolan som storm och ha kul. Idag skulle jag igentligen åka till Evelina och gå på rockis men det blev inte så, min hals är fortfarande inte bra och det är verkligen inge bra att sjunga med halsont så jag blir hemma och packar istället, vi åker till Stockholm om några dagar, ska bli så himla kul!! Men nu måste jag plugga lite till provet! Massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0