Grattis till intagningsprovet, en hjälte

2014-03-08 @ 09:57:04
Ett stort grattis älskade vän! Den här fantastiska människa ska göra ett intagningsprov till sång på Vasaskolan i Gävle, Jag är så himla stolt över henne så jag kan nästan börja gråta. Hennes röst är grym och jag bara älskar att lyssna på den rösten, man tröttnar aldrig. Jag vet inte om du kommer se detta inlägg men du, vad som än händer så kommer jag älska dig tills mitt hjärta slutar slå. Evelina Frisk, min egna hjälte. Jag kanske inte är bäst på att visa mina känslor men jag lovar dig, dom finns där. Jag älskar dig Evelina, min egna Evelina. Du förstår nog inte hur stolt jag är över dig, du är så himla modig. Jag vet att du kommer klara det, jag stöttar dig hjärtat! Vi klarar det tillsammans min stjärna 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0