Kupolen

2014-02-28 @ 22:31:07
Tidigare idag så var jag i Borlänge, i kupolen. Mamma, Isabell, Camilla och jag åkte runt nio imorse och kom fram ungefär elva och där gick vi i massor i affärer och hade det supermysigt! Jag hittade en Regal klocka, ett par boyfriend jeans och en lång svart kofta, älskar alla tre! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och skriver lite med Bianca, ska träffa henne imorgon runt fyratiden och jag längtar så himla mycket eftersom jag inte träffat henne på två år snart. Men jag bloggar väl lite i morgon också kanske. Hoppas ni får en super fredagskväll. Massor med kramar!! 

Kommentarer
Postat av: Louise

Superfina saker! Jag undrar vart du köpte boyfriend jeansen? Fin blogg föresten 😃💕
Kram

2014-03-07 @ 21:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0