Inspirationen till att börja sjunga

2014-02-09 @ 18:31:35
Dessa killar är faktiskt ett själ till att jag ska börja sjunga, för att man kan ha så himla roligt tillsammans när man sjunger och spelar in. Jag ska börja sjunga på onsdag och jag är så himla nervös och upphetsad över vad som kommer hända framöver. Killarna ovanför är dom killar som jag älskar av hela mitt hjärta, finaste som finns. 
Hur har ni haft det i helgen? Själv har jag haft det super, varit hemma tagit det lugnt, ridit och samma annat kul. I morse så klev jag upp klockan 8 för att sedan gå vidare till min syster som skulle skjutsa mig till årsunda för min ridlektion, det gick verkligen superbra. När jag kom hem bytte jag om och inväntade mamma och hennes kille eftersom vi skulle på kalas, superkul. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar på "Familjen kardashian". Så himla skönt att bara slappna av dagen innan skolan. Men ni får ha en trevlig kväll. Massa kramar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0