kall och varmrätt

2014-04-04 @ 19:52:06
Godkväll fina vänner, hur mår ni? Själv så mår jag superbra. Jag sitter i soffan och lyssnar på musik och pratar lite med min syster och då tänkte jag bjuda lite på vad jag har ätit och gjort idag haha, kanske inte så roligt att veta men.. Iallafall idag har jag varit i skolan som vanligt, när jag kom hem så gjorde jag ordning en fruktsallad och hemmagjord vanlijsås och det blev supergott verkligen och för ca en halvtimme sedan så kom min syster hem ifrån gymmet så då ställde jag mig och gjorde ordning pyttipanna och jag älskar den maten så det passade bra idag, kanske inte bästa fredagsmaten eller vad man ska säga men min mamma är inte hemma och då blir det typ inge speciellt till mat haha. Men imorgon kanske jag ska träffa Evelina en sväng, supermysigt. Kanske kommer lite bilder ifrån det också men ni får ha en fortsatt trevligt fredag så återkommer jag. Massa kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0