Fantastiska helg

2014-04-06 @ 18:34:19
Godkväll snyggingar, vad har ni gjort denna helg då? Själv har jag varit med min otroligt saknade vän Evelina. När Evelina kom hem till mig så åt vi pizza och kladdkaka som jag bakade åt henne bara för att hon skulle komma haha men iallafall sedan så stack vi ut och cyklade först så cyklade vi till stadsparken och gungade och sedan så bestämde vi oss för att åka hem till pappa och spela Wi, men precis då så ringde André och vi åkte dit i stället och umgicks med honom och hans kompis Acke och det blev en hellyckad kväll. Vid 11 tiden så låg jag, Evelina, André och Acke och kollade på filmen Mama, superbra skräckfilm haha. Men sov/halvsov mestadels så såg inte så mycket av filmen men hade sätt den förut så det gjorde inte så mycket men vid 2 tiden så cyklade vi hem till Evelina och la oss och idag har vi för mestadels bara cyklat, haha det ända vi gör när vi är med varandra. Men vid 3 tiden så åkte Evelina hem och sedan dess har jag varit ensam och jag saknar henne redan. Men just nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar runt lite på internet men ska snart göra en kvällsmacka och sedan blir det nog sova, är helt slut i kroppen så skulle kunna lägga mig och dö haha, jag skojar verkligen inte heller. Haft en helt fantastisk helg! Men ni får ha det så bra så återkommer jag, massa kramar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0