Bokad stuga på Ullared

2013-03-13 @ 20:22:13
En gammal bild på mig som min vän tog på mig i höstas, hennes blogg kan ni kika in på HÄR
Rubriken säger ganska mycket om tre veckor så sitter jag i stugan i Ullared med pappa, Isabell och hennes kompis Fanny. Jag hoppas att de blir fina dagar. Jag kommer att vara där i två dagar. Iallafall idag har jag varit med Emma hela dagen och vi fotade min outfit som kommer upp lite senare. Och just nu sitter jag i Skype med Emma och sitter och pluggar till provet jag har i morgon och lite låg musik men nu ska jag fortsätta plugga så hör vi om en stund. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh va avundsjuk jag blir :(

2013-03-14 @ 12:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0