Kvällsmys med läxor

2013-01-29 @ 18:32:39
Just nu vill jag bara be om ursäkt för en sjukt dålig uppdatering. Jag har inte hunnit bloggat så mycket eftersom vi har ganska mycket läxor. Men jag ska försöka blogga så mycket som möligt nu på kvällarna. Idag så har jag varit i skolan som vanligt när jag kom hem så väntade jag på att Kenneth skulle ringa så jag kunde hämta lite saker hos pappa. Jag hämtade kameran bland annat och de kanske gör så att jag bloggar mer, vem vet? Men iallafall när jag kom hem från pappa så satte jag igång och plugga och ska nu fortsätta. Lite senare så ska jag kila ner och äta nudlar. Men jag åter kommer nog kanske lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0