Hemma från Cypern

2013-01-05 @ 17:44:08
Hej mina fina vänner! Äntligen hemma från två helt underbara veckor nere på cypern. Eller ja, jag kom hem i morse och har inte haft tid att blogga förns nu. Hoppas ni hade en fin jul och ett fint nyår. Vad gjorde alla på jul och nyår? Men iallafall så kommer jag lägga upp på bloggen hur mina dagar under dom här två veckorna har sett ut. Men de kommer på onsdag tror jag. Men vi får se. Men iallafall så har vi haft riktigt tur med vädret på cypern. 30-35 grader, så himla skönt. Men nu ska jag krypa ner i min säng och kolla på film. en ni får ha de så bra så hörs vi!
Har tyvärr ingen blid idag. men de kommer lite senare i veckan.

Kommentarer
Postat av: ebba

förlåt för sent svar;
sv, allt är bra med mig! :)

2013-01-06 @ 15:38:58
URL: http://ebbabieberboman.blogg.se
Postat av: Elvira | SSLEVIS.BLOGG.SE |

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!

2013-01-07 @ 13:31:08
URL: http://sslevis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0