10 januari

2013-01-10 @ 12:09:07
Nu har det gått 6 dagar sedan jag kom hem till Sverige. Och jag vet att jag skulle blogga i går men de blev
aldrigav och förlåt för de. Men jag kände att jag vela blogga nu. Nu sitter jag i korridoren med vännerna och snart så ska jag kila in på dagens sista lektion, SO. Efter skolan så måste jag skynda mig hem och hjälpa pappa och ge honom dropp. Efter de så ska jag laga mat till mig, pappa och Isabell. Pappa opererades i förrgår och kan då inte se så bra. Men de går åt rätt håll iallafall. Men nu måste jag kila. återkommer lite senare.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad opererades han för?

2013-01-12 @ 11:23:16
URL: http://berg1990.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0