Helgens planer

2012-11-30 @ 14:30:52
Bilden kommer från Stina och Elviras blogg. Klicka på bilden för att komma till deras blogg!
Fredag: Har ingenting speciellt för mig i kväll, tänkte bara mysa lite med mamma och Isabell och nå godis kanske någon fim och så. Men sen kommer jag nog blogga några gånger ikväll. ska nu ringa till pappa och fråga om kameran så jag kan blogga mer.
Lördag: Har inga speciella planer här heller, ska nog bara vara hemma då också, kanske sova hos Nora och hämta lite saker till söndagen.
Söndag: Åker till högbo med brudarna! ska bli så himla kul, hoppas vi får en grym dag! Sen ska jag bara vara hemma vad jag vet.
Men nu ska jag kila, men ni får ha en fortsatt härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0