Myspys

2012-12-04 @ 21:48:00
Nu sitter jag här i mina myspys kläder och läser en grym bok, lyssnar även på mina grabbar, Man har ju olika känslor varje dag men varje gång jag lyssnar på one direction så blir jag alltid lika glad. Deras röster är så mjuka om man kan säga så? Dom är så himla grymma eller är de bara jag som tycker de? Vi slutade runt tre tiden idag. Efter skolan så gick jag hem och åt lite mat och sedan så traskade jag vidare till Emma och hämtade min packning och sedan så bedrog jag mig hemmåt för att julstäda. Nu har jag äntligen lite julstämning i rummet vilket är riktigt skönt! Morgon dagens outfit kommer nog upp lite senare ikväll eller bara ett vanligt inlägg. Måste ju erkänna att min uppdatering är usel men jag hoppas att jag får tillbaka min blogglust. Och nu är de bara arton dagar kvar tills jag sitter på planet och har två hela veckor utomlands framför mig. Och jag hoppas verkligen vi får två fina veckor och att jag kan blogga från lägenheten. Om jag nu har internet där så hoppas jag att jag kan blogga varje dag jag är där. Om inte så kommer jag ta massor med bilder och blogga när jag kommer hem. Nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta läsa boken jag läser och sedan så ska jag sova men jag återkommer i morgonbitti eller i skolan under dagen. Om jag inte har uppdaterat då så kommer de nog komma upp ett inlägg lite senare på kvällen då jag är hemma. Men ni får ha de så himla bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0