Jullov

2012-12-20 @ 19:32:13
En gammal sommarbild, saknar sommaren.
Älskade jullov du är så välkommen! Jag började runt 8 idag och slutade runt 9 så jag gick hem till mamma och bytte om och sedan kilade jag iväg upp till pappa och hämtade lite saker efter de så mötte jag upp Nora och vi hade ju såklart snökrig, haha. Lite kul måste vi väl ha sista dagen innan jag åker. Jag åker i morgon natt, börjar bli lite smått nervös men det ska ändå bli riktigt kul. Efter de så åkte jag in till valbo och träffade en kompis och jag kom hem runt halv fem efter de så gick jag och isabell och köpte lite mat till mig, isabell och mamma, lite mys sista dagen så där. Just nu sitter jag i sängen och skypar med Emma och spelar lite spel. Tänkte blogga lite nu eftersom de är lov. Åh vi fick också reda på våra betyg idag och jag är verkligen inte nöjd. Jag ska jobba huvudet av mig nästa läsår. Jag ska ha högre betyg nästa år. Men nu ska jag fortsätta snacka med Emma och börja packa lite smått. Men vi hörs lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0