God Jul

2012-12-19 @ 16:40:20
Jag tar och säger ett god jul nu idag, känner att jag har ganska mycket jag ska göra innan jag åker och så just därför gör jag detta inlägg just nu, jag känner att jag vill stanna kvar här i Sverige nu. Känner mig lite sjuk så jag har ingen stor lust att åka någonstans i helgen. Men jaja, vi får hoppas att det går över. Min dag har inte varit så speciell har ju bara varit i skolan men som tur är så får vi lov, älskade lov. Jag har ingen lust med skola längre, haha
Men nu ikväll så ska jag hem till Kenneth och äta lite mat eftersom han bjuder på mat senare så ska jag och min syster Isabell iväg till andra systern och fika och ge bort lite julklappar, haha hoppas du och Daniel gillar den. Men jag tar och bloggar lite senare har inte så mycket tid på mig nu för jag måste göra mig klar och plocka undan lite på rummet för i morgon ska jag inte vara hemma. Måste även packa idag eller om jag kanske gör de på fredag. Men aja, ni får ha de så bra så återkommer jag lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0