Dagens plan

2012-12-06 @ 08:06:00
Hittade en gammal bild som jag har tagit på en fotorunda!
Godmorgon! Har ni sovit bra? Själv har jag sovit riktigt bra! Sitter just nu i soffan på skolan bredvid Shahed och hejar på alla som går förbi, haha
Dagens plan: Ja, skolan kommer ju såklart först! Men efter skolan så ska jag nog ut och fota med Stina, Elvira och Emma men de kanske inte blir någonting om Elvira är sjuk, hon gick hem igår. Kyra på dig stumpan! ♥ Men sen ska jag bara hem och packa lite till pappa. Men jag ska nu kila in på SO lektionen bloggar kanske på rasten. Annars kommer jag nog blogga på kvällen och lägga ut någon bild som jag har tagit idag! 

Kommentarer
Postat av: Johanna Berg

Fin bild! du måste komma och hälsa på oss nån dag stumpan...kram

2012-12-06 @ 19:25:40
URL: http://berg1990.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0